نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

کی‌روش تنها گزینه فدراسیون بازنده برای تیم ملی

  • کد خبر: ۱۴۰۸۸۴
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کی‌روش تنها گزینه فدراسیون بازنده برای تیم ملی
رئیس فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فقط به کی‌روش فکر می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در راستای حمایت‌های مهدی محمدنبی و مارکار آقایجانیان از کارلوس کی‌روش شب گذشته به تلویزیون آمد و با دلایلی که فقط خودش و دارو دسته اش آن را می‌پذیرند از عملکرد تیم ملی، فدراسیون فوتبال و تصمیمات خودش تمام قد دفاع کرد.
وقتی تیم ملی از قطر برگشت و نه کارلوس کی‌روش حاضر به عذرخواهی شد و نه مهدی تاج و دارودسته اش، از این‌رو می‌شد حدس زد که قرار نیست در آینده اتفاق مثبتی را در تیم ملی شاهد باشیم. در حالی که صراحتا باید گفت تاج یک بازنده بزرگ است. از این جهت که او به محض بازگشت به فدراسیون فوتبال در اولین اقدام سرمربی موفق تیم ملی را برکنار کرد و کارلوس کی روش را برگرداند. توجیه او برای این کار این بود که دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی در جام جهانی کوچک است و برای نباختن به انگلیس و آمریکا باید یک مربی مثل کی‌روش را بیاوریم.
تیم ملی با کی‌روش با همان استراتژی دفاعی دو دوره قبل جام جهانی در قطر به میدان رفت و بدون اینکه نمایش خوبی مقابل انگلیس و آمریکا داشته باشد از با دو باخت و یک برد از رقابت‌ها کنار رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که ما نه بازیکن جوانی به جام جهانی بردیم که برای آینده روی تجربه آن‌ها حساب کنیم و نه مربی ایرانی که بعد‌ها به کار فوتبال کشورمان بیاید. در واقع بدون هیچ دستاورد منفی ایران جام جهانی را ترک کرد و در این شرایطی می‌توان گفت تاج یک بازنده بزرگ در بازگشت دوباره‌اش به فدراسیون لقب گرفت.
با تمام این حرف‌ها مهدی تاج، مهدی محمدنبی ومارکار آقاجانیان در فاصله سه روزه با حضور در برنامه تلویزیونی به شکلی در مورد عملکرد تیم ملی و کارلوس کی‌روش در جام جهانی صحبت کردند که برای چند لحظه فکر کردیم ایران در جام جهانی به جای آرژانتین قهرمان دنیا شده است. هم اینکه تاج برخورد توپ به تیر دروازه انگلیس را یک موفقیت برای فوتبال ایران می‌داند باید به حال این فوتبال گریست. با همین تفکر است که روز به روز از رقبای مان مثل ژاپن، کره جنوبی، عربستان، استرالیاو... عقب می‌افتیم و با منطق امثال تاج و نبی فکر می‌کنیم بهترین تیم آسیا هستیم.
در حال حاضر به جرات می‌توان گفت مهدی تاج ونایب رئیسش هچ گزینه دیگری برای هدایت تیم ملی مدنظر ندارند و نام‌های داخلی که از آن‌ها برای تیم ملی نامبرده می‌شود فقط در حد حرف هستند. تاج توافق خودش را با کی‌روش انجام داده و نظر اهالی فوتبال و رسانه کوچکترین اهمیتی برای وی و دوستانش ندارد.
فدراسیون تاج بعد از ضربه جبران ناپذیری که بابت انتخاب مارک ویلموتس به فوتبال ایران زدند در حال حاضر حتی این هنر را هم ندارند که با سرمربیان مطرح و صاحب سبک فوتبال دنیا مذاکراتی برای هدایت تیم ملی داشته باشند تا حداقل دلمان به این موضوع خوش باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->